איך זה משפחה של 4 נסע על העולם ב 130 $ ליום

זה היה הרבה זמן מאז היה לנו פוסט בבלוג על נסיעות המשפחה באתר זה כל כך היום, אני מתרגש להציג לך צוק מ Live Travel משפחה. משפחתו בסן פרנסיסקו בילתה עשרה חודשים בנסיעות בעולם בקריירה. הם לקחו את הילדים לבית הספר שלהם ורשמו את ילדיהם בבתי הספר בחו"ל, בילו זמן עם המשפחה, ראו את העולם, מלוכדות כמשפחה. וכן, הם עשו זאת, על תקציב זה הנווד הוא התרשם. היום, קליף הולך לחלוק איך המשפחה שלו עשה את זה - ועצה למשפחות אחרות מחפש לעשות סיבוב גדול ההרפתקה בעולם.
החלום שלי לקחת את המשפחה שלי לסיור עולמי התחיל בניקרגואה בקיץ 2012 עם שתי בנותי, שהיו בנות שלוש שנים ושבעה חודשים. רוב האנשים חשבו שאשתי ואני היינו משוגעות לנסוע למרכז אמריקה עם שתי ילדות. אבל, במשך שלושה שבועות, נרגענו על החוף בסן חואן דל סור, רכבנו על סוסים דרך הכפרים והסתובבנו בעיר הגרנדיאנית ההומה.

זו היתה חוויה שנשבעה לחזור עליה.

במהלך השנים הבאות נסענו יחד ליעדים שונים, בהם פורטו ריקו, פרו, ארגנטינה וגוואטמלה. נהנינו מהטיולים הקצרים האלה, אבל ככל שנסענו יותר, כך רציתי יותר ללכת - רציתי לטייל לאורך כל העולם.

בשנת 2015, החלום הזה הפך למציאות כאשר בילינו 10 חודשים נסיעה ב -10 מדינות.

אבל כדי לגרום לזה לקרות היינו צריכים להיות יצירתיים עם איך הצילנו ובזבזנו את כספנו.

איך הצילנו כסף מתוקצב לטיול שלנו

משפחתי חיה באחד האזורים היקרים ביותר בעולם: עמק הסיליקון מחוץ לסן פרנסיסקו, קליפורניה. מחירי הדיור הם גבוהים מאוד ואת העלות הכוללת של החיים גבוה יותר מאשר ברוב הערים בארצות הברית. עבדתי כמנהל שיווק בחברות טכנולוגיה בזמן שאשתי טיפלה בשתי הבנות שלנו.

אחרי הטיול שלנו בניקרגואה, החלטנו שנעשה נסיעה משפחתית לעדיפות בחיינו. מיולי 2012 עד דצמבר 2014, שמרנו כ $ 40,000 USD, אשר שווה $ 1,333 דולר לחודש. חיסכון זה הרבה כסף על משכורת אחת באחד האזורים היקרים ביותר בעולם לא היה קל. זה לקח כמה כישורים חיסכון ערמומי, אבל הנה מה שעשינו:

• עבדתי עצמאי. הרווחתי עוד כסף עבור עבודה על פרויקטים שיווק לטווח קצר, בנוסף שלי במשרה מלאה עבודה. עכשיו עם הכלכלה על פי דרישה חלטורה, יש הרבה אפשרויות נהדר להרוויח כסף נוסף, כולל Uber, Lyft, ו Wonolo.
  • אנחנו refinanced המשכנתא שלנו. עם ריבית נמוכה יותר עבור המשכנתא שלנו הביתה, שמרנו מעל $ 500 דולר לחודש.
  • צמצמתי את 401 (k) ו 529 תרומות. במקום לשים את כל החסכונות שלי לתוך חשבון הפרישה שלי ואת חשבונות החינוך של הבנות שלי, החלטתי reallocate על $ 500 דולר לחודש לקרנות הנסיעות שלנו.
  • צמצמנו את ההוצאות שלנו. בישלנו רוב הארוחות, מכסת תקציב המזון שלנו ב $ 1,000 דולר לחודש. כמו כן הפסקנו לקנות מוצרי אלקטרוניקה, בגדים וצעצועים מיותרים, המגבילים את ההוצאות לפי שיקול דעתנו ל -500 דולר לחודש.

על ידי להרוויח יותר, ההוצאות פחות, reallocating חלק החסכונות שלי לנסוע, תקציב הנסיעות שלנו בהדרגה גדל לנקודה שבה הרגשנו נוח מספיק כדי לקחת פסק זמן לטייל בעולם.

אבל כדי הנסיעה הזאת באמת הגיוני מבחינה כלכלית, היינו צריכים לעשות משהו בקשר לבית שלנו בזמן שהיינו משם. עשינו זאת על ידי שכירת הבית שלנו עם משפחה שנמצאה דרך קרייגסליסט. למרבה המזל, אזור זה הוא ביקוש ואחרי חשבונאות עבור המשכנתא שלנו, ביטוח, מסים, היינו עושים $ 500 דולר לחודש רווח מן השוכרים, אשר עזר פנקס קרן הנסיעות שלנו.

בנוסף, מכרנו SUV שלנו, אשר הסתיים שלנו 700 $ דולר לחודש תשלום ההלוואה. כמו כן מכרנו את כל הרהיטים שלנו וכ -80% מהאלקטרוניקה שלנו, בגדים, נעליים וצעצועים דרך קרייגסליסט וכמה קבוצות פייסבוק מקומיות. בסך הכל, עשינו כ $ 5,000 דולר ממכירות אלה.

עם כ $ 10,000 דולר של תוספת כסף מדמי שכירות ומכירה של הדברים שלנו ואת $ 40,000 USD חיסכון, יצרנו תקציב של $ 50,000 דולר לטיול שלנו. ידענו שאנחנו צריכים לעשות את הכסף שלנו למתוח ככל האפשר על ידי להיות מתמצא עם איך הצילנו ובילה על הנסיעה.

לקבלת מידע נוסף על איך אתה יכול לחסוך כסף לטיול שלך, לחץ כאן.

כמה בילינו

להלן רשימה של חלק מההוצאות של הנסיעה שלנו לכל מדינה ביקר. (מאוחר יותר אני אכנס לפרטים נוספים על איך הגענו לכך.) עם מידע זה, אני מקווה שאתה מבין את הנסיעות המשפחתיות המורחבת ברחבי העולם יכול להיות זול מציאותי. כל מה שאתה צריך זה סקרנות לחקור את העולם, גמישות, קצת תקצוב מיומנויות.

הונולולו, הוואי

• משך הפעילות: חודש
  • לינה: חינם, נשאר בבית של אמא שלי
  • תחבורה: $ 800 דולר
  • טיסות: $ 2,400 דולר
  • סך הכל: $ 6,000 USD

פוקט, תאילנד

• משך הפעילות: 3 חודשים
  • לינה: $ 2,000 דולר ($ 667 לחודש עבור חדר שינה אחד דירה)
  • תחבורה: $ 400 USD ($ 133 לחודש)
  • חינוך: $ 2,100 דולר (350 $ לחודש לכל ילד)
  • תוספות ויזה: $ 200 סך הכל

Hangzhou, סין

• משך הפעילות: כ -2 חודשים
  • לינה: חינם, נשאר בבית הוריה של אשתי
  • חינוך: $ 400 דולר סה"כ עבור 2 חודשים ($ 100 לחודש לכל ילד)
  • סך הכל: $ 2,500 דולר

אירופה - איטליה, ספרד, צרפת, בלגיה, גרמניה, הולנד

• משך הפעילות: 2.5 חודשים
  • לינה: כ $ 5,200 דולר (ממוצע של 71 $ / לילה) במשך 73 לילות
  • מזון: $ 3,500 USD (ממוצע של 47 $ ליום)
  • קניות ופעילויות פנאי: $ 1,500 USD (ממוצע של $ 20 ליום)
  • חינוך: $ 800 דולר במשך 4 שבועות בברצלונה ($ 400 לחודש לכל ילד)
  • טיסות ותחבורה: $ 5,000 דולר

• לינה: חינם, נשאר בבית הוריה של אשתי
  • סך הכל: $ 2,500 דולר

טיסות ל Bay Area: $ 2,000 דולר

המשך קריאה: בדוק כיצד התבזבזנו את הכסף שלנו באירופה.
פירוט לפי סוג הוצאה

• טיסות: $ 9,000 USD
  • תחבורה אחרים: $ 2,000 דולר
  • לינה: $ 7,500 דולר
  • חינוך: $ 3,300 דולר
  • מזון, קניות, פעילויות פנאי: $ 17,750 דולר

סך כולל: $ 39,550

כדי לקבל מושג כמה עולה היעד שלך חלום, לבדוק אלה מדריכים נסיעות חינם.

איך שמרנו כסף במהלך הנסיעה שלנו

על מנת תקציב הנסיעה שלנו האחרון 10 חודשים, היינו צריכים להיות יעילים עם הדרך בה השקענו את הכסף שלנו. עשינו זאת במספר דרכים:

• השתמשנו שלנו קילומטרים תכופים הנוסע. בסך הכל, השתמשתי 250,000 מיילים עבור כרטיסי טיסה ללא תשלום על חברות תעופה סטאר אליאנס בטיול הזה: 100,000 מאותם קילומטרים באו מן בונוסים ההרשמה עבור צ 'ייס ספיר כרטיסי אשראי מועדף גם אשתי וגם אני. אחרי $ 4,000 דולר השקיעו על כל כרטיס, קיבלנו את בונוס ההרשמה של 50,000 נקודות, אשר הומרו 1: 1 עבור כוכב הברית הברית. זה כרטיס הנסיעות שלנו הבחירה כי אין עמלות העסקה זרים. עוד 100,000 קילומטרים אלה הגיעו הצטברות של קילומטרים דרך טיסות הוטס על ידי כל ארבעתנו בשנים הקודמות. הנותרים 50,000 ק"מ הגיעו דרך ההוצאות על כרטיסי מעל שנתיים. אתר נהדר אני משתמש הוא הבחור נקודות מאט יש ספר נהדר על הנושא מדי.
  • רכשנו טיסות זולות. לטיסות ששולמו במלואן, השתמשתי באתרי השוואת מחירים כמו Google Travelings ו- Kayak כדי למצוא את המחירים הטובים ביותר. באסיה ובאירופה, היו הרבה חברות תעופה תקציב שעשו טיסה חסכוני, ולכן טיסות אלה לא לקחת נתח עצום של תקציב הנסיעות שלנו. לדוגמה, עבור כל ארבעתנו, בכיוון אחד טיסות מוונציה לברצלונה היו 420 $ על Vueling איירליינס וטיסות הלוך ושוב מפוקט לקואלה לומפור היו $ 435 USD.
  • נשארנו אצל ההורים. כ 45% מהזמן שלנו מהבית, נשארנו עם אמא שלי בהונולולו, הוואי, ואנשי אשתי בהאנגג'ואו, סין. לא זו בלבד שבילינו זמן איכות עם המשפחות המורחבות שלנו, אלא גם הצילנו המון כסף על לינה. אמנם המצב שלנו הוא ייחודי בכך שיש לנו הורים בחלקים שונים של העולם, יש אפשרויות נהדרות עבור דיור חינם, כולל אתרים כמו Couchsurfing, Servas, Hospitality Club, ו homesizing הזדמנויות. זה לא קל כמו מה שהיה לנו אבל זה עדיין עובד והיא אופציה משפחות יכול להשתמש!
  • שכרנו דירות Airbnb. במיוחד באירופה, שם עלויות לינה יכול להיות יקר, נשארנו בדירות מרוהטות החל סטודיו בסטודיו בפריז לדירה שני חדרים בברצלונה במחיר ממוצע של $ 71 USD / לילה. עלויות האירוח שלנו היו הרבה יותר זול מאשר אם היינו נשארים בבתי מלון. (אם אתה חדש Airbnb, לקבל 35 $ הנחה להישאר הראשון שלך!)
  • עשינו פעילויות חופשיות. יש הרבה פעילויות חינם לעשות עם הילדים בחו"ל, כולל הולך לחופים, פארקים, שווקים, קניונים, כנסיות, ופסטיבלים בחוץ. אפילו בערים יקרות כמו רומא וברצלונה, תמיד היו דברים חופשיים לעשות. לדוגמה, לאחר קריאת מאמר ב נשיונל גאוגרפיק, הלכנו למוזיאון פיקאסו בברצלונה באחד מימי ראשון חופשיים, והלכנו מסביב לרובע הגותי של ברצלונה כדי לצפות באמנים השונים של הרחוב.
  • אנחנו חותכים את עלויות ההובלה שלנו. בפוקט, שכרנו טוסטוס (עבור כל ארבעתנו!) עבור $ 133 דולר לחודש. בסין לקחנו מוניות זולות או נסענו באוטובוס. באירופה נסענו ברכבות התחתיות או באוטובוסים, שלא היו יקרים (למשל, דולר אחד לכל נסיעה באוטובוס בפירנצה וברצלונה). על ידי לקיחת תחבורה ציבורית או הליכה בכל הזדמנות אפשרית, שמרנו על עלויות ההובלה היומיות שלנו נמוך.
  • בישלנו את רוב הארוחות. עם מטבח בבית ההורים שלנו או שלנו Airbnb דירות, אכלנו רוב הארוחות שלנו בבית, במיוחד באירופה. כאשר אכלנו במסעדות, אכלנו פשוט או במזנוני ארוחת צהריים זולים (למשל, $ 10 דולר לארוחת צהריים יפנית בפירנצה). באסיה, אכילה במסעדות היתה זולה למדי, ולכן לא היינו צריכים לבשל בבית כל כך הרבה.

לקבלת מידע נוסף על איך לחסוך כסף בזמן שאתה על הכביש, לחץ כאן.

**** נסיעות המשפחה יכול להיות מלחיץ, עם כל התכנון, התנועה, לוגיסטיקה, אזורי זמן חדשים, שפות חדשות, מזונות שונים, וטיפול בילדים. זה אף פעם לא באמת חופשה עם ילדים, כי רוב הזמן שלך ואת האנרגיה ישמשו לטפל בהם.

אבל נסיעות המשפחה היא גם מתגמלת מאוד.

כאשר אתה נוסע יחד, אתה אוספים זכרונות ולבנות את הקשרים של המשפחה שלך באמצעות חוויות משותפות של להיות במדינות שונות, אינטראקציה עם אנשים שונים, מדבר שפות שונות, ואכילת מזונות שונים. על ידי מקבל מתוך אזורי הנוחות שלך לטייל בעולם, אתה מאפשר למשפחה שלך ללמוד ולצמוח בדרכים שלעולם לא יכול לקרות בבית.

אחד הזיכרונות החמים ביותר שלי (ויש רבים) מגיע כאשר גרנו בברצלונה, ספרד. מצאנו גן ילדים תלת-לשוני (אנגלית, ספרדית וגרמנית) שאיפשר לבנות שלנו להירשם לכל משך שהייתנו בברצלונה. הם שקעו בתרבות ובשפה הספרדית, הכינו חברים מקומיים, ויצאו לטיולים רבים. זה היה מדהים לראות אותם ללמוד לתקשר עם המקומיים, ללמוד תרבות, ולגדול כאנשים. הם פיתחו הבנה תרבותית שפשוט לא היתה אפשרית אילו נשארנו בבית. אני יודע שזו חוויה חיובית שתחיה אתם לנצח.

בין אם במשך שלושה שבועות במהלך חופשת החורף, שלושה חודשים בקיץ, או שנה שלמה, תקציב המשפחה התקציב אפשרי. נסיעה דרך 10 מדינות בתוך 10 חודשים עם המשפחה שלי היה חוויה לימודית גדולה וחלום התגשם. למרות כל כאבי הראש, החום, הבטן הקלקנית, הימים החמים, הפריטים האבודים, המצבים המתסכלים, וכל דבר אחר שעברנו במהלך הטיול שלנו, הכל היה שווה את זה ואנחנו התקרבנו יותר למשפחה.

ואין תחושה טובה יותר מאשר כהורה.

קליף הסיה הוא סופר, בעל ואב, הנחוש בדעתו לחיות חיים טובים מן הרגיל בכך שהוא מטייל בעולם, לאט ובתכלית, עם אשתו ושתי בנותיו הצעירות. הוא כותב על נסיעות, הורות, עיצוב סגנון חיים על הבלוג שלו ב נסיעות משפחתיות. התחבר איתו פייסבוק ו טוויטר.

צפה בסרטון: Thrive HD Multi-Subtitles (פברואר 2020).